30 augustus 2012

Back in business

Dag trouwe schare fans en bewonderaars! Na een deugddoend reisje ben ik helemaal terug, vol culinaire inspiratie voor een nieuw jaar foodbloggen. In de komende weken komt u van mij volgende zaken te weten:



- tien redenen waarom Fransen een onaangenaam volk zijn, gebaseerd op persoonlijke ervaringen
- waarom je naar San Miniato in Toscane op een dorpsparking moet gaan zitten in 't hol van pluto
- welke de lekkerste witte Italiaanse wijnen zijn
- hoe Italianen je kunnen bekeren tot het eten van ingewanden gewoon door je een bruschetta te geven
- wat precies een 'aperitivo' is en waarom Italië daarvoor de eerste prijs voor genialiteit krijgt
- hoe het eten van 'gelato' eenzelfde high kan veroorzaken als het spuiten van heroïne
- hoe het mij zal vergaan bij mijn eerste pogingen in het bakken van foccacia/pasta draaien/ mijn italiaanse importvijgen verwerken in een confituur/ en nog veel meer doldwaze kookavonturen.

Alvaste enkele voorsmaakjes:




 
 
 
 


I hope you stay tuned! Arrividerci!

1 opmerking: